У Луцьку подовжять термін подачі показників за холодну воду

12 Червня 2018

Найбільше дзвінків зі скаргами, що надйшли на на адресу міської ради у період з 7 травня до 10 червня стосувалися роботи КП «Луцькводоканал» – 332.

Про звернення громадян, сьогодні, 12 червня, під час оперативної наради поінформувала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. З її слів, в кінці травня та в перших числах червня надходили численні нарікання лучан на те, що неможливо дотелефонуватись та подати показники лічильника, оскільки лінія зв’язку постійно зайнята.

Відтак, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернувся до директора КП «Луцькводоканал» Івана Корчука з вимогою надати роз’яснення щодо реєстрації в «особистому кабінеті», щоб кожен спожвач міг подавати покази вчасно, не через телефонні лінії, які часто бувають перевантажені.

Окрім цього, термін подачі показників буде подовжено - з 20 числа поточного місяця до 3 числа наспуного місяця.

Довідково:

Впродовж місяцяна адресу міської ради надійшло 2547 телефонних звернень (в середньому 73 за добу), 784 з них, інформаційно-консультативного характеру.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, луцьк, вода