Датчики електронно-інформаційної системи шин рятують від ДТП
Водієві важливо знати рівень повітря в колесі не тільки перед поїздкою, але й під час самого руху. Адже прокол колеса або зміна рівня тиску в шинах частіше виникає в дорозі. Тому необхідно в моменті водієві володіти ситуацією, щоби вчасно прийняти те чи інше рішення і не доводити дорожню ситуацію до критичної.
На допомогу шоферам зазвичай приходять електричні датчики контролю тиску в шинах. Вони здатні в режимі реального часу передавати ситуацію про рівень повітря в колесі. Загалом система контролю тиску в шинах (TPMS) вимірює тиск всередині шини безпосередньо, передаючи свідчення та відображаючи його. Зокрема водій попереджається про критичну ситуацію за допомогою відповідного сигналу. Особливістю таких датчиків є установка їх на диск. У цьому випадку повністю розбирається колесо, від’єднавши шину від диску. Затим встановлюється датчик. Далі шина монтується на місце – її балансують із урахуванням ваги датчика, щонайменше 30 грамів.
Заодно варто зазначити, що датчики надають низку переваг автомобілістам. Передусім це раннє попередження втрати тиску, знижена витрати пального і менший знос шин. Також використання датчиків зменшує викиди вуглекислого газу на понад 3 відсотки, створює точну індикацію показників тиску повітря та температури в шинах.
Наостанок потрібно пам’ятати, що низький рівень тиску повітря в колесах загрожує водіям швидшим зносом гуми, особливо бічних частин шини. Також при спущеній шині зростає опір коченню, підвищується витрата пального, знижується жорсткість шини та курсова стійкість під час руху авто. А відтак зростає ризик потрапляння в ДТП або аварії при поворотах, особливо на великих швидкостях.
До речі, небезпечним при русі є й підвищений рівень тиску повітря в колесі. Коли перекачана шина, зменшується прямий контакт покришки з дорогою, зростає знос середній частині гуми, зменшується ресурс експлуатації покришки, погіршується швидкість гальмування і збільшується гальмівний шлях. Також автомобіль сильно реагує на будь-яку нерівність на дорозі, збільшується навантаження на кузов авто та його підвіску, зростає вібрація та удари на ходову та підвіску машини.
Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.