Стиль

Типові помилки майстрів-перукарів

Типові помилки майстрів-перукарів

Кому приємно, коли виходить стрижка відмінна від тої, що ви собі перед тим уявляли? Начебто все майстру пояснили, показали, а все одно не так вийшло, особливо, якщо після стрижки вже самій потрібно вкласти волосся.

Допомагаючи розібратися в цій ситуації, ми розповімо про основні моменти, які трапляються за рахунок обмеженого набору технічних елементів, що в свою чергу сковує творчий процес та розуміння ваших побажань майстром. Розпочнемо по черзі. Кожен елемент (технічний прийом, іншими словами «зріз») в стрижці є лінією, з допомогою якої розкривається відчуття, характер та настрій. Тому, чим більше майстер знає чарівних прийомів, тим простіше вибудувати діалог. Знайти правильне рішення. Досягнути таємниці ваших побажань. А якщо набір «секретних» прийомів менший, то ймовірність появи помилок більша.

Приведемо основні приклади грубих помилок:

  1. Створення об’єму. Зістригаючи довге волосся на тім’яній зоні, недосвідчені перукарі лишають коротку частину, яка виглядає окремо від всієї довжини.
  2. Надмірне філірування волосся або неправильний вибір методу філірування, після якого форма стає «вищипаною» і пухнастою.
  3. Неправильний вибір градіювання, яке створює «шапочку» і при цьому кінчики «втрачають масивність», візуально стають тоншими та виглядають неакуратно.
  4. Стилістично не обгрунтоване створення об’єму за рахунок філірування біля кінчиків волосся.
  5. Не врахування особливостей повсякденного укладання в створеній стрижці, нова форма погано лежить і важко піддається вкладанню.

 

Тепер розглянемо, як виникають помилки. Допущення помилок полягає у психологічному підході між клієнтом та майстром. Намагаючись пояснити свої відчуття клієнт проявляє емоції, які бувають як позитивні так і негативні. В багатьох випадках негативні емоції сприймаються майстром в претензійній формі. Тому навіть хороший працівник салону інколи може не сприйняти ваші побажання і не помітити деталі важливі для вас. Оскількі внутрішня емоційність майстра загородила його увагу до вашої проблеми він, звичайно, погодиться з вами, кивне головою, але зробить по-своєму, не заглибившись у вашу проблему. Схожа картина відбувається з позитивними емоціями, де також вас можуть не почути.

Наприклад, ви радієте через  довжину свого волосся, яке ви так довго ростили, просто хочете підрівняти форму. Начебто не важко, трішки прикрасити довгожданну довжину і все готово. В цьому випадку ситуація виглядає так з точки зору майстра. Якщо підрівняти кінчики, що зміниться? Яка ж це буде виразність? Нічого, просто коротше. І в більшості випадків рішення буде завжди одним. Для створення виразності з довжиною потрібно щось зробити. Відріжуть звичайно не багато, щось залишиться, але стане кротше, як два місяці тому. В результаті буде неприємно і знову відрощувати волосся. Розглядаючи ці ситуації варто сказати, що обидва випадки мають одну суть і свій підхід до вирішення.

В першому випадку клієнт відчуває сильний дискомфорт. Йому дуже щось у зачісці не подобається. І тут майстру потрібно чітко бачити це проблему. Запропонувати рішення і сказати, що можна зробити, а що неможна, яку зону відростити і що наступного разу скоректувати для досягнення результату.

Аналогічно і у другому випадку, де клієнт задоволений своєю довжиною, але хоче виразності. Для цього потрібно пропрацювати пропорції та індивідуальні деталі клієнта, які підкреслюють характер, очі та форму обличчя. Оскільки після відрощення волосся об’єм став тяжчим та нерівномірним, що в свою чергу відобразилося на візуальному сприйнятті обличчя.

^ Наверх