7 Червня 2019
Новини

«EVODA»: Луцькводоканал відкрив для клієнтів сучасний сервісний центр (фото)

«EVODA»: Луцькводоканал відкрив для клієнтів сучасний сервісний центр (фото)

Перший серед водоканалів України сервісний центр для обслуговування споживачів розпочав роботу в Луцьку за адресою просп. Соборності, 25.

Відтепер усі питання (як для громадян, так і для бізнесу), пов’язані з послугами водопостачання і водовідведення, проведенням нарахувань, поданням показників лічильників, встановленням і повіркою лічильників тощо, можна буде вирішити у сервіс-центрі.  Обслуговування  споживачів за адресою вул. Січова, 16 більше не проводитимуться з 15 червня, а за адресою Дубнівська, 26 – з 5-го липня, інформує прес-служба комунального підприємства «Луцькводоканал».

Сервіс-центр EVODA створений для швидкого і ефективного реагування на всі запити споживачів. Проблеми і питання клієнтів будуть вирішуватися оперативно і якісно. Сервісний центр розташований у найбільш густонаселеному районі, у місці зручного доїзду з будь-якої точки Луцька.

 

Діяльність центру перетворить комунальне підприємство на клієнтоорієнтовану компанію, яка викликатиме довіру споживачів завдяки якісній, інноваційній комунікації.

Послуги сервіс-центру EVODA:

  1. Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача».
  2. Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників,  нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо.
  3. Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань.
  4. Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно-кошторисної документації.
  5. Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення.
  6. Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.
  7. Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.

Сервіс-центр працюватиме за принципом «єдиного вікна», у роботі центру будуть використані сучасні підходи та уважне ставлення до кожного відвідувача. Буде забезпечена можливість безкомісійної  онлайн-оплати, чи за допомогою банківської карти, будь-якого платежу, вільний доступ до Інтернету.  Центр EVODA – сучасно обладнаний креативний простір, створений для зручного і комфортного обслуговування клієнтів.

Бренд EVODA символізує сучасний підхід до обслуговування клієнтів та пропагування екологічного використання водних ресурсів. Перша літера логотипу Е репрезентує такі поняття, як ЕКО – екологічний, ЕUROPIAN – європейський, ELEKTRO – діджитал.

Сервісний центр працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя. Запрошуємо до нового та сучасного закладу клієнтів КП «Луцькводоканал» та усіх охочих ознайомитися з діяльністю сервіс-центру EVODA.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь, суспільство, Фото
В тему