Кар'єра

7 звичок, які псують ваш професійний імідж

7 звичок, які псують ваш професійний імідж

Талант, майстерність, перспективність – все це може залишитися непоміченим, якщо не поборете в собі ці 7 звичок.

Полюбляєте приправити доповідь гострим слівцем? Постійно запізнюєтесь? Можете пообіцяти щось і не виконати? Тоді, якою б талановитою та працелюбною людиною ви не були, вам навряд чи вдасться досягти кар’єрних висот. Як цьому зарадити? Є всього 7 звичок, яких слід позбутися, і успіх не забариться.

Нецензурна лексика

Безперечно, в окремих ситуаціях, міцне нецензурне слівце допомагає. Проте навряд чи керівництво та колеги оцінять таку звичку. Ви помиляєтесь, якщо думаєте, ніби лайливі слова допоможуть вам створити образ розкутої, мужньої та впевненої у собі людини. Навпаки, почувши від вас декілька матів, потенційний керівник вважатиме, що ви невихована, невідповідальна та не далекоглядна особа. Мало просто стримуватися, потрібно виховувати себе.

Систематичні запізнення

Нажаль, людина не може тримати під контролем усе. Відтак, від запізнень ніхто не застрахований. Проте, між одноразовою затримкою через затори на дорогах та систематичними прогулами перших робочих годин – колосальна різниця. Людину, яка не може організувати свій день, не можна назвати професіоналом. Ймовірно, саме звичка запізнюватися псує ваш професіональний імідж.

Нестриманість

Як професіонали сприймають невдачі? Працівники А-класу під час кризи зберігають тверезість, розважливість та адекватність. У конфліктній ситуації аси поводяться дипломатично. А от нестриманість, сльози, крики та образи здатні зіпсувати ваш професійний імідж. Відтак, що б не сталося, зберігайте холоднокровність.

Безвідповідальність

Мабуть, найстрашніша риса будь-якого працівника у будь якій сфері – це безвідповідальність. Якщо паршивий характер, постійні запізнення та нестриманість ще можна витерпіти, то з безвідповідальністю боротися неможливо. Людина, яка не відповідає за свої слова та вчинки не може називати себе професіоналом та навряд чи досягне кар’єрних висот.

Пусті обіцянки

Ще одна шкідлива звичка – говорити багато, але мало робити. Професіонали керуються протилежним законом: менше слів – більше справ. Будь-які вміння та таланти потрібно максимально швидко реалізовувати на практиці. Інакше ви справите враження хвалька.

Плітки

Людина, яка розпускає плітки не варта довіри оточення. Це стосується як особистого життя, так і професійної сфери. Хороший працівник не братиме участі у корпоративних війнах. Брехня та чутки можуть перетворити навіть відмінного фахівця на недостойну людину.

Патологічний брехун

Ви проспали, запізнилися на роботу, а всю провину скинули на затори? Сиділи у соціальних мережах замість того, щоб працювати? Відпросилися додому раніше, сказавши, що маєте доглядати за хворим псом? Патологічні брехуни не піднімуться високо по кар’єрній драбині. Ймовірно, спочатку неправда і допоможе вам, проте як тільки обман відкриється, ви моментально впадете.

Якщо ви помітили, що грішите однією з наведених вище звичок, то скоріше від неї позбудьтеся, адже під загрозою ваш професійний імідж.

^ Наверх