Поради

Чому небезпечно постійно полювати за знижками: пояснення маркетолога

Чому небезпечно постійно полювати за знижками: пояснення маркетолога

Постійне «полювання за знижками» може привести до втрати часу, сил і грошей.

Про це заявив доцент кафедри маркетингу економічного університету Микола Перепьолкін.

Виробники намагаються заманити покупців у магазини знижками і тим самим отримати ще більше вигоди, нагадав маркетолог. Мета продавця - збути додаткові партії товару і збільшити охоплення споживачів. Покупець отримує вигоду, набуваючи річ за низькою ціною. Проблема виникає в разі неконтрольованого або неусвідомленого споживання.

«Розумна економія перетворюється в одержимість, коли придбання стає самоціллю, а саме задоволення потреби йде на другий план», - пояснив він небезпеку «полювання за знижками».

Купівля зайвих товарів за низькою ціною або придбання чогось поза рамками бюджету або рівня доходів - нераціональні і призводить до сумних наслідків, упевнений фахівець.

На думку маркетолога, зазвичай куплені таким чином товари виявляються не найбільш потрібними. В результаті людина набиває холодильник зайвими продуктами, прибирає в шафи одяг, який не носитиме. У виграші залишається тільки виробник.

«Ви втрачаєте можливість використовувати свої кошти більш ефективно, витрачаєте сили і час на безглуздий шопінг», - резюмував фахівець.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: знижка, магазин, Поради
В тему