20 Лютого 2020
Новини

Успіхи бренду «Епікур» не дають спокою конкурентам

Успіхи бренду «Епікур» не дають спокою конкурентам

Новий бренд натуральної курятини «Епікур» - продовжує свою здорову експансію ринку. За менш ніж два роки існування бренду куряче м'ясо, вирощене без антибіотиків вже представлено більш ніж у 560 супермаркетах національних і регіональних торговельних мереж України. «Епікур» вже став улюбленою маркою для сотень тисяч сімей України, які обирають натуральне та здорове куряче м'ясо.

ТМ «Епікур» користується популярністю у свідомих споживачів, спортсменів, фанатів правильного харчування, молодих і «просунутих» мам. які обирають його на полицях супермаркетів, а також в меню відомих ресторанів і мереж здорового харчування України.

Бренд кинув виклик ринку і перший довів, що виробництво курячого м'яса без використання антибіотиків на всіх етапах - можливе і в Україні. Багато в чому успіх компанії на ринку забезпечили не тільки революційні стандарти виробництва, а й культура ведення бізнесу, з новою філософією бренду і його команди.

Однак з успіхами «Епікур» і постійним зростанням обсягів його продажів в торгових мережах і HoReCa можуть змиритися далеко не всі.

Компанія все частіше стикається з недобросовісними конкурентами, які замість підвищення якості власного виробництва намагаються дискредитувати бренд здорової курятини абсурдними інфоприводами.

Недруги «Епікур» вдаються до публікації фейків на сумнівних сайтах, які неодноразово фігурували в судових процесах за поширення наклепу.

У пресслужбі «Епікуру» вважають: «Подібні публікації - це прояв страху, який «Епікур» викликає у своїх конкурентів. Адже споживачі бачать відмінності і переваги продукту. Їх досить багато, але головне, люди розуміють різницю, а значить здоровий продукт «Епікур» стає все ближче для кожної сім'ї. Динаміка зростання компанії тому підтвердження».

У «Епікур» впевнені, що конкуренція має бути чесною і не виходити за рамки закону та моралі. А тим, хто поширює ці фейки, радять направити бюджет на розвиток власного виробництва замість марних спроб дискредитувати бренд здорової курятини.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: Волинь, володимир-волинський
В тему